czwartek, 13 sierpnia 2015

Jak wziąć się do roboty? oto jest pytanie

Myślałam, że mam duszę artyski...
Chyba gdzieś wewnątrz nią jestem...
Ale jestem też nudziarą i leniwcem :(

Myślałam, że ten blog mnie zmotywuje to tworzenia projektów i tworzenia postów. Ale nie... początkowo jeszcze byłam zachwycona, tylko nerwowałam się nad moim starym laptopem, w którym już nic się nie mieściło, a program działał tak szybko, że szkoda gadać. Dziś mam już nowego laptopa, program czasem używam... ale nadal nie ściągnęłam potrzebnych do niego zakładek, więc efektownie projekty nie wyglądają. Brakuje mi Microsoftu. Potrzebuje korzystać z Worda, nie umiem się przyzwyczaić do korzystania z bloggera... muszę zacząć... ale już raz stworzyłam sobie posty, które miałam dopracować i opublikować i co?! moje szczęście! Poznikały foteczki, wszystko zaczęło się przestawiać wrrr. Mam braki i muszę się sporo jeszcze nauczyć.

Miałam też sporo projektów, którymi mogłam się już pochwalić. Przerobione mieszkanie rodziców, babci, brata, cioci, prababci kuchnia z sypialnia przerobione na piękny salon z jadalnią i kuchnią, w której w końcu jest lodówka... wszystko gdzieś wyparowało :( Nie mam na tym kompie tego, ani na kompie męża, nie wiem jak w Pl, na kompie rodziców... ale brat go sformatował... mój stary laptop też... i pewnie wszystko przepadło :( A były dość ciekawe, wyrenderowane, a mi się nie chce tworzyć tego samego ponownie :( Bo jestem leniwa... :(

Myślałam, że jak będę siedziała więcej w domu (bo zazwyczaj pracuje po 12h) to w końcu się za to wezmę, ale nie... fakt, czytam sporo o ciąży strasznie się boję porodu i tego co mnie czeka tutaj w Uk. Nawet nie bardzo planuję pokoik Bąbelka, bo jeszcze nie wiemy czy to chłopczyk czy dziewczynka. Czasem poćwiczę jogę, codziennie idę na minimum godzinny spacer, i siedzę oglądając zdjęcia w internecie... czytając artykuły, w których informacje są sprzeczne i zamartwiam się moja pracą, której ostatnio nie mam zbyt wiele...

Muszę się wziąć w garść !!!

Pozdrawiam
Patrycja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...