sobota, 12 września 2015

Pokoik dla baby girl - kolor koralowy



Nie do końca jestem pewna tego żółtego…
Niebieski bardziej przypomina mi pokoik chłopca, mięta i zieleń nie są dla mnie ciekawe, czerwień jest agresywna, pomarańcz spodoba mi się w niewielkich ilościach. Po wielu obserwacjach mógłby być taki ciemny pudrowy róż / brzoskwinia / koralowy.

Oto kilka ciekawych inspiracji zawierających kolor koralowy w pokojach dziecięcych, a także ciekawe inspiracje do stworzenia własnego projektu.

 Fiolet jest zbyt poważny jak na pokój córeńki, ale dorzucam dwie inspiracje na koniec, które zwróciły moją uwagę.














Post ten ze względu na problemy techniczne podzieliłam na kilka części:
Inspiracje, które mnie zainteresowały zawierające kolor żółty, [klik]
Dekoracje i ciekawe dodatki do pokoju dla dziecka, [klik]
Inspiracje, które mnie zainteresowały zawierające kolor koralowy.

Pozdrawiam,
P.

Inspiracje zostały odnalezione na pinterest.com oraz stylowi.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...