niedziela, 3 stycznia 2016

Postanowienia noworoczne

Nigdy się w to nie bawiłam, bo uważałam, że kiedy sobie coś postanowię to już powinnam z tym działać. W praktyce różnie to wygląda, dlatego na ten rok postanowień kilka mam. Wyjazd do Paryża, i że w końcu jakieś wczasy nie znajdą się na pewno na liście, ale w planach są!

1. Poprawić umiejętności fotografowania - bo są daremne, a odkąd zmieniłam zwykły stary aparat na lustrzanke całkowicie się w tym pogubiłam.
2. Zrobić jakiś krok - coś więcej niż tylko tymczasowe chęci - aby znaleźć/zmienić pracę na taką jaka mnie usatysfakcjonuje lub związaną z moimi studiami. To dopiero pod koniec roku, ale może jakiś kurs?...
3. Poprawa angielskiego - fakt, że cały czas jest coraz lepszy, ale wydaje mi się, że powinnam spędzać nad nim więcej czasu.

 AT THE CLOSE OF THE YEAR, HELLO 2016! klik

Mam jeszcze inne chętki na "poprawę", ale to potraktuję tak samo jak w latach poprzednich - na bieżąco :D Za rok zobaczymy czy się postarałam chociażby w tych trzech. A utrudnienia w tym roku czekają, bo już czuję, że moja wyczekana Alinka ciśnie się już na ten świat.


A jak Wasze postanowienia noworoczne?
Robicie listę?

Pozdrawiam
Patrycja

8 komentarzy:

  1. Oj mam listę - bardziej takie wypunktowanie jakie są moje cele. Co chcę osiągnąć w tym roku. Trzymam kciuki aby Tobie się udało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również trzymam kciuki za Ciebie i dziękuję :*

      Usuń
  2. Nigdy nie robię listy noworocznych postanowień, wychodzę z założenia, że życia nie da się zaplanować, że trzeba mieć wobec niego dużo pokory. Trzymam kciuki za Twoje postanowienia i plany ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Też miałam takie podejście jak Ty, ale teraz mam te kilka punktów, które mam nadzieję mnie zmotywują bardziej do działania :)

      Usuń
  3. ciekawe postanowienia, co do robienia zdjęć polecam (chodź możne to nudne) filmiki z youtuba, mnie bardzo pomogły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie będę musiała zacząć od takich filmików :) Dzięki :*

      Usuń
  4. U mnie w tym roku brak listy postanowień... ale coś czuję że wszystko dzięki małej M. będzie wywrócone do góry nogami. :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też się wszystko wywróci do góry nogami przez mała Alinkę - to jest właśnie to "utrudnienie" :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...