czwartek, 31 marca 2016

Geometryczne terraria

Ostatnio  w poście o hodowli sukulentów wspomniałam o geometrycznych terrariach, a dziś pokaże także ich inne wykorzystanie: nie tylko można w nich stworzyć swój mały ogród, ale wykorzystać je do wszelkich dekoracji. No i oczywiście można posiadać swój ogród zarówno przed domem jak i w domu także ;)

Geometryczne terraria same w sobie bardzo ładne i ciekawe, można je kłaść na szafkach, półkach, wieszać podsufitowo, wykorzystywać jako latarenki albo dekoracje ślubne. Swoją piękną geometrią zwracają na siebie uwagę, a pasują do każdego rodzaju wnętrz i dekoracji, zarówno do tych nowoczesnych jak i dobrze odnajdą się wśród starszych przedmiotów i mebli.


  



źródło

źródło
 

źródło

źródło

źródło

źródło




 

źródło
źródło
źródło

źródło
 
źródło

źródło

źródło

źródło

źródło


Ja po świętach muszę dojść do siebie. Rozchorowałam się i mam nadzieję, że nie zarażę Alinki. Jak na razie jej organizm broni się już czwarty dzień i nie zapowiada u niej choróbska :) Muszę ogarnąć dom po naszym powrocie z Polski i szybko kończyć post, który planowałam na kwiecień... będzie z opóźnieniem...




A jak Wam się podobają takie terraria?

Widziałam ciekawe kształty w TK Maxxie, ale także na etsy.com.
Jednak po ostatnich wydatkach ja na razie sobie daruję ;)

Pozdrawiam,
Patrycja

8 komentarzy:

  1. Zawsze na nie patrzę z pewną dozą ciekawości i przychylnym okiem. Może kiedyś się skuszę, bo prezentują się uroczo :)
    Zdrówka :)!
    Pozdrawiam
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne, przepiękne. Jak skończę u siebie w domu kilka projektów to na pewno o czymś takim pomyślę.
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, no można je na prawdę na kilka sposobów wykorzystać ;)

      Usuń
  3. Same pudełeczka wyglądają genialnie. Podoba mi się ta harmonia. Od razu kojarzy mi się to z figurami z klasy matematycznej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi kojarzą się z kostką Rubika hahaha (na prawdę - nie wiem dlaczego)

      Usuń
  4. Bardzo fajny wybór - szczególnie te z ciętymi kwiatami piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, bo lubię takie dekoracje :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...