środa, 2 marca 2016

Kolorowe wnętrza

Ostatnio ubolewam nam przemijaniem czasu... Czas tak szybko leci. Córcia mi tak szybko rośnie. I tak samo zauważam we wnętrzach wszystko się zmienia. Mam wrażenie, że była wielka moda na czarno-biały styl skandynawski, była moda na vintage, na pastele, a teraz się włącza pomału styl amerykański oraz dodawanie żywych kolorów :)

 

Oczywiście styl skandynawski nie przeminął, bo jest uwielbiany do dzisiaj niemal przez wszystkich i łatwo nim manipulować właśnie poprzez wprowadzanie kolorów.

Dziś przedstawiam inspiracje na bardzo kolorowe wnętrza.

Umielibyście się w tym odnaleźć?






















Jak Wam się podoba?
Trochę więcej życia we wnętrzach, ale czasami jednak  to przesada. Kolory mogą intensywnie wpływać na nasz temperament, a także szybko się znudzić. Dlatego chyba warto zadbać o to w taki sposób, aby prędko móc wprowadzić jakieś zmiany - czyli manipulować dodatkami :) Co sądzicie?

Pozdrawiam,
Patrycja


Zdjęcia z Instagramu 
@vamvidnee.ru, @eutambemdecoro, @stiltje.se, @nydeligflottbloggen, 
@englaskreativeverden@formaexpressa,
@misslolofurniture,  

9 komentarzy:

  1. Mnie to jarają takie pomieszczenia - podobają mi się zwłaszcza kolorowe krzesła - każde inne :) Takie dodatki są super! Mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dobie wnętrza skandynawskich przydałoby się więcej koloru ;)

      Usuń
    2. Tak ja lubię takie intensywne akcenty :)

      Usuń
  2. Oj zdecydowanie za dużo bar jak dla mnie. Ja jak na fankę wnętrz skandynawskich umiłowałam sobie zimne pomieszczenia. Aczkolwiek czwarte zdjęcie od góry jest całkiem inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyt kolorowe wnętrza to dla mnie przesada, ale jakaś barwa musi być :)

      Usuń
  3. Zdjęcia nr 15 i 18 - mogłabym się tam dość dobrze czuć, ale to chyba dlatego, że jest trochę ostrożniej z ilością koloru i... te niebieskości mnie przekonują... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, na większości tych wizualizacji jest znaczna przesada ;)

      Usuń
  4. Wybrałaś wspaniałe zdjecia do tego posta! :) Uwielbiam taką tematyke blogów, dlatego będę wpadać częśćiej. Tapeta we flamingi wygrywa!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...