sobota, 30 kwietnia 2016

HAM print

Kilka dni temu chciałam sprawdzić ofertę sklepu Wild&Wolf i natknęłam się tam na ciekawe plakaty firmy HAM. Zaciekawił mnie zwłaszcza ten zajączek. Zajączek na paralotni, zajączek na trampolinie, zajączek na nartach i inne. Całkiem to zabawne :) Na głównej stronie firmy HAM można obejrzeć i/lub zamówić także kubki i kartki pocztowe. Oprócz zajączka można znaleźć także świnkę i  konia.
Obejrzycie :)


















HAM drukuje niespodziewane momenty zadowolonych z życia króliczka, świnki i konia. Grafiki przedstawiają zwierzęta wykonujące z pozoru banalne zajęcia dla ludzi. Grafiki charakteryzuje uderzający w oczy minimalizm, czarne figury na białym tle, a jeśli przyjrzymy się im bliżej można zauważyć przedstawianą w różny sposób zabawę i dziecięcą prostotę.

Projektantka Jo Robinson dorastała na wsi, gdzie jej inspiracją była przyroda. Wypełniała swój szkicownik ilustracjami wiejskiego życia, a kiedy dorosła wyjechała do Londynu, gdzie pracowała w agencji projektowej. Po kilku latach takiej pracy otwarła swój własny pop-up store (czyli pojawiający się sklep na jakiś okres czasu) i od tego czasu jej oferta została wyróżniona w licznych artykułach prasowych, a  można ją także znaleźć na półkach prestiżowych projektowych sklepach i galeriach na całym świecie.  

Warto dodać, że produkty HAM są wykonane z wysokiej jakości produktów brytyjskich przez utalentowanych twórców z Wysp.

Pozostałe źródła źródła: 1, 2, 3


I jak Wam się podoba kolekcja? 
Może grafiki HAM są dobrym pomysłem na prezent, albo już na Wielkanoc 2017? :)

Pozdrawiam,
Patrycja



14 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba! Takie niecodzienne, estetyczne. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie są :) i idealne do holenderskiego stylu - wpasowują się, że hej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnalazły by się w niejednym wnętrzu :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy motyw - a do tego proste połączenie czarnego i białego już robi wrażenie i sprawia że zaczynam chcieć takowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a jak to wiadomo czarny i biały odnajdują się wszędzie ;)

      Usuń
  4. haha, super, podobaja mi sie najbardziej króliki na basenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ulubiony to ten na paralotni :)

      Usuń
  5. Wszystkie są tak urocze, że miałabym problem co wybrać. Szkoda, że tak niewiele jest dobrego wzornictwa i często trzeba poszukiwać czegoś dobrego z mozołem, no i cena też często odstrasza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, niestety cena jest drugą stroną medalu

      Usuń
  6. Cudowne!Idealne dla mnie :D Muszę je mieć! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam Cię zainspirować tym postem

      Usuń
  7. Świetnie to wygląda! :) Coś zupełnie innego... :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...