środa, 25 maja 2016

Sposób na kable


Popatrzcie co ostatnio znalazłam :)
Sprytne pomysły na ukrycie kabli :)
Korzystacie już z jakichś, a może macie własne sposoby?
 


 Kable ukryte za specjalną kotarką

 Inspiracja Bobem Marleyem

 Tę opcję widzę w dziecięcym pokoiku :) i jeszcze tylko drzwiczki trzeba wprawić dla Wróżki Zębuszki

 Skrytka w szufladzie i mamy małe centrum dowodzenia światem


 Elegancko w pudełkach


 Pomysłowe słupy elektryczne

 Przechowywanie


Więcej ciekawych trików w źródle.




Pozdrawiam,
Patrycja

11 komentarzy:

  1. Te słupy wyglądają genialnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły, pierwsze zdjęcie urocze i z Bobem niezłe :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę koniecznie wprowadzić ten patent z pudełkami, bo kable na półce całkowicie zaburzają estetykę mojego pokoju studenckiego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne niektóre pomysły, choć ja osobiście nie włożyłabym kabli do pudełka. Wiadomo - elektryczność, mogą być jakieś zwarcia czy coś - a w pudełku pewnie też jakiś zasilacz może się przegrzać... Choć bardzo by mi to odpowiadało - kompletny porządek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. łał :) na pewno zastosuję któryś z tych sposobów u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj. Kable to element, który zawsze gdzieś się musi przewinąć, a można je sprytnie ukryć :)

      Usuń
  7. Fajny pomysł z szufladą. Kable zawsze ciężko ogarnąć, na pewno wykorzystam twoje pomysły!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...