środa, 8 marca 2017

Dzień tulipana, albo po prostu dzień kwiatka


Jakie macie odczucia do Dnia Kobiet? Lubicie ten dzień? A może uważacie, że tak jak Walentynki powinien on być w naszym życiu każdego dnia? Ósmego marca można z wszelakich stron zauważyć Panów chcących obdarować lub Panie, które już zostały obdarowane kwiatami. Jest to dzień kolorowy i całkiem miły. Osobiście lubię dzisiejszy dzień, i choć nie lubiłam wcześniej tulipanów w tym roku się to zmieniło i balują w moim domu już odkąd pojawiły się w kwiaciarniach.







Kobieta jest jedną wielką epicką powieścią: 
są w niej wszystkie wątki - dramat, miłość, radość i codzienność.
Irvin Stone












Kochane kobietki z okazji dnia kobiet, 
życzę Wam ślicznie każdego dnia słonecznego, 
uśmiechów i radości z najdrobniejszych rzeczy, 
a także abyśmy mogły zawsze i wszędzie 
decydować same za siebie w swoich osobistych sprawach.



Miłego dnia,
Patrycja


P.S.
Panom w dniu jutrzejszym życzę głównie zrozumienia kobiet i dużo zdrowia! 

10 komentarzy:

  1. Witaj
    Kobiety w pełni zasługują na swoje święto :) Ja osobiście lubię 8 marca i uwielbiam tulipany...od zawsze. Choć pamiętam czasy, kiedy tego dnia królował goździk wręczany solo i na dodatek do góry łodygą , ha,ha. Wszystkiego dobrego i dużo słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I Tobie też wszystkiego wspaniałego kobieto! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzajemnie Kochana. Piękne te tulipany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Dniu Kobiet!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Tulipany piękne;)Bardzo lubię te kwiaty, choć tak naprawdę kocham goździki, które jakby nie patrzeć kojarzą się z PRL i Dniem Kobiet;)Ale ostatnio maja lepszy PR;) Wszystkiego dobrego Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzajemnie !
    Ja uwielbiam ten dzień, jeszcze mój chłopak tak dobrze zoorganizował, że mogłabym takie dni obchodzić przynajmniej raz w miesiącu :)
    A ja dostałam margerytki kolorowe, ferrero rocher, lustro do toaletki, a od chłopaka taty jasno- różowe róże wieć bardzo przyjemnie mi było.

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie kazda okazja na dostanie kwiatka jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I dla Ciebie wszystkiego dobrego :) A widok Panów biegających z bukietami tulipanów lub róż tego dnia roztopi każde serce :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi i love your blog , you have a news follower from Chile
    Angélica

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...