niedziela, 9 kwietnia 2017

Inspiracje na oryginalny pokój dla dziecka

Przyszedł mi ten moment kiedy zaczynam sobie marzyć o tym jak będzie wyglądał pokoik naszych pociech za kilka miesięcy. Wiemy już, że drugi dzidziuś będzie chłopcem, więc pokoik chyba nie powinien być ani różowy, ani niebieski... Choć czy aby na pewno? Przeglądam internet w poszukiwaniu czegoś inspirującego i zauważam, że mam zupełnie inny typ wizualizacji pokoiku dzieci niżeli kiedy byłam w pierwszej ciąży.

źródło


Wstępny pomysł na pokój dzieciaków już mam w głowie. Nie wiem tylko czy będziemy go realizować, a to dlatego, że możliwe, że będziemy się przeprowadzać. To nas ogranicza w większych zakupach, ale że nadal uczę się szyć na maszynie nie ogranicza mnie w produkcji tekstylnych przedmiotów :)

Rozglądając się za inspiracjami na pokój wspólny małego rodzeństwa, poszukiwałam pomysły na kolorystykę oraz na motyw przewodni. Mały urodzi się w czerwcu, a miesiąc ten kojarzy mi się z pięknymi wielkimi i różowymi piwoniami... nie bardzo jak dla chłopaka. I tak przeglądając internet wpadłam sobie na żółcień, ale taki bardziej w musztardzie. Spodobał mi się także motyw leśnej krainy. Liście, drzewka, jelonki, jeżyki, do tego mogą pojawić się kwiaty i zajączki jako przyleśna polana. Wydaje się trochę pstrokato, więc urządzając pokoik będę się musiała zdecydować na konkrety.

A dzisiaj pokaże Wam kilka ciekawych moim zdaniem inspiracji na pokój dla dziecka. Zaczęły wpadać mi w oko głównie girlandy, chwosty, starsze mebelki, które nie są po jakieś szczególnej metamorfozie i właśnie kolor żółty. Można to wszystko skomponować w rożny sposób, na przykład na wzór kolorowej bajki albo tajemniczej baśni.


źródło
źródło
źródło

źródło

źródło

źródło


źródło i źródło
Sara Banner of The Forest Fern
źródło

źródło

źródło
źródło
źródło

źródło


To taka mała odskocznia od serii o tym jak sprzedać nieruchomość ;)
Jak Wam się podobają powyższe pokoiki? 

A więcej inspiracji pokoików możecie podejrzeć na moim pintereście TUTAJ.


Miłego dnia,
Patrycja


19 komentarzy:

  1. Świetne propozycje, takie stare rzeczy pomieszane z nowymi. Pokoiki z duszą. O wiele ładniejsze od tych katalogowych. Zachwyciły mnie stołeczki grzybki. Bardzo fajny wpis, muszę urządzić pokoik dla prawie 4 latka i nie mam jeszcze pomysłu. Chciałabym mu stworzyć jakąś bajkę :-)
    Tobie również życzę powodzenia, bo dzieje się u Ciebie :-)
    A przy okazji życzę zdrowych i spokojnych świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale teraz dzieciaczki mają się pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainspirowałaś mnie tymi pokoikami. Też pomału powinnam zacząć się zastanawiać jak po przeprowadzce urządzić pokój synkowi. Ale przyznam się, że jeszcze niewiele miałam czasu, by o tym myśleć. U Ciebie najbardziej spodobał mi się pokoik z konikiem bujanym. A urządzanie pokoiku dla dwojga dzieciaczków o odmiennej płci to prawdziwe wyzwanie. Ale jestem przekonana, że mu sprostasz i stworzysz coś wyjątkowego:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten królik w kapeluszu na ścianie... jakoś mi się wydaje, że za dziecka bardziej bym się go bała wieczorami niż by mi się podobał :D!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tych pomysłach :). Piękne inspiracje :).

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne pokoiki! moje serce skradły siedzonka-muchomorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bajeczny motyw przyprawiający o uśmiech na twarzy :)

      Usuń
  7. Tapeta w sowy z pierwszego zdjęcia jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się także bardzo spodobała. Wzorzyste tapety to taki wabik na mnie... muszę się kiedyś na jakąś zdecydować :)

      Usuń
  8. Mnie w dziecięcych pokoikach bardzo podoba się "motyw sentymentalny" w postaci starego mebelka czy bibelotu, ma to swój urok...Jesteś kreatywna i na pewno stworzysz piękny pokoik swoim pociechom :) Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pokoje dziecięce w stylu retro :) Magia :) I taki mam w planie im zrobić, tzn. przerobić :) Tylko ostatnio nieco mi energii brak na takie przedsięwzięcie - więc chyba będę musiała to zrobić małymi kroczkami :) Motyw leśny i retro - to w ogóle bajka :)
    Pokój chłopca i dziewczynki razem, nie jest najłatwiejszy do urzadzenia, ale realny :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe inspiracje :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne stylizacje wybrałaś! Gratuluje synka;)To wspaniałe wieści! Tak jak piszesz, skoro nie wiesz czy w najbliższym czasie nie będziecie sie przeprowadzać, możesz zainwestować w dodatki, które sama zrobisz i to jest chyba najfajniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super inspiracje!

    Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze, a przede wszystkim zdrówka, spokoju, miłości i radości dla Ciebie i Twoich bliskich.

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie również wszystkiego dobrego an te święta! :)

      Usuń
  13. Te krzesełka w kształcie muchomorów są zarąbiste!!! Najbardziej przypadł mi do gustu pokój z białą i szarą imitacją cegły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie pokój dziecięcy to magiczne miejsce, w którym dużo się dzieje i muszę przyznać, że jest to moje ulubione miejsce w mieszkaniu. Piękne inspiracje, które na pewno przydadzą się rodzicom :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też tam podglądam inspiracje - uwielbiam je :) Bardzo często tam wchodzę i coś sobie zapamiętuję.
    A pokoje dzieciaków są fenomenalne! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...