niedziela, 7 maja 2017

Stare miasta Wielkiej Brytanii

Ponownie budownictwo Wielkiej Brytanii, stare kamienice większych miast Anglii, Walii czy Szkocji. Dziś więcej zdjęć jako szybki spacer po ulicach UK.

Londyn 





Ostatnio trochę się rozleniwiam, możliwe, że to ten maj, nadchodząca wiosna... bo nie wiem czy ona już tu z nami jest czy jeszcze nie, bo pogoda różna. To znaczy nie do końca jestem leniwa, ale zwyczajnie nakładam na siebie zbyt dużo, przez co nie wiem za co się zabrać... czyli inaczej: zaczynam jakieś projekty, nie kończąc ich, zaczynam już inne i myśląc o kolejnych...

Wieczorami szyję, ale co jakiś czas muszę zrobić sobie przerwę, aby mi się te moje nowe hobby nie zmierzło. Mam mnóstwo nowych pomysłów, a nie zrealizowałam jeszcze tych starych. Czytam też więcej książki o biznesie. A raczej podręczniki... O dziwo, interesują mnie, jest to ciekawa lekcja, poznaję coś nowego. Do tego robię sobie notatki niczym studentka... Rozmarzam się, planuję i gdybam o życiu bizneswomen w przyszłym roku... ale pewnie dzieciaki wybiją mi to z głowy.

Cały czas coś robię, bo jak nie to - to córka i tak mi dokłada zajęć. Przez to wszystko ledwo zdaję sobie sprawę, ze już w przyszłym miesiącu będzie nas o jednego więcej. Mam z tego powodu nieco wyrzuty sumienia, że poświęcam mniej czasu tej ciąży, niżeli pierwszej... Potrzebuję bardziej odpocząć, bo też i tą ciąże przechodzę gorzej, ale nadal żyję, jak widać funkcjonuję i już myślę o tym, że trzeba się za niedługo spakować do szpitala, a i gniazdko zdążyć uwić do końca.

Tymczasem przygotowując następne wpisy, a zaczęłam ich kilka i żadnego nie potrafię pokończyć, zapraszam Was na spacer po miastach Wielkiej Brytanii, stare miasta wielkich miast, kamienice i inne detale architektoniczne.




Londyn














Edynburg













Nottingham













Newcastle









A teraz nieco mniejsze miejscowości:

Skegness



Walia, Llanberies






Matlock









Całkiem inaczej niż w Polsce, prawda?


Miłego dnia,
Patrycja

18 komentarzy:

  1. Mój Boże, ale mnie chwyciły za serce Twoje zdjęcia. Tak wile mi się przypomniało... Najlepsze jest to, że chyba mam dwa bardzo podobne zdjęcia do Twoich, z Edynburga. Niby to wszystko już dawno za mną, a wystarczy oglądnąć zdjęcia, żeby wspomnienia wróciły:) No i Walia na tych zdjęciach wygląda tak pięknie, nigdy tam nie byłam, szkoda.
    Patrycjo, dobrze, że wyszukujesz sobie zajęcia i się nie nudzisz, nie zamartwiasz. Pamiętam, jak ja się stresowałam i panikowałam przed porodem. Ale może przy drugim dziecku jest już łatwiej, spokojniej?
    Ja też tak mam, że czasami zaczynam kilka rzeczy na raz, potem nie mogę ich skończyć. Jest tyle ciekawych rzeczy do zrobienia, tyle możliwości, tylko...czasu brak. Dlatego póki masz czas, wykorzystuj go na maksa:)Pozdrawiam cieplutko i trzymam kciuki za Was:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wspomnień mam więcej z tych wycieczek, tylko nie wszystko na zdjęciach się złapało :) Z drugą ciążą, nie do końca mam spokojniej... Całkiem inaczej to przeżywam, w pierwszej czytałam ciągle co się dzieje, jaki wielki jest dzidziuś itd, a teraz nic nie czytam, ale panikuję z całkiem innych powodów, chyba już za bardzo uświadomiona jestem :) Uściski !

      Usuń
  2. Przepięknie, zachwycają domy i te okna, mogłabym spacerować godzinami i zachwycać się tym stylem. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała taką możliwość i zobaczę je na żywo :)
    Uściski serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Ci się spodoba! budynki są śliczne, choć niektóre miasta mogą wydawać się nieco zaśmiecone (Newcastel takie mi się wydawało) mimo wszystko człowiek umie się zachwycać architekturą :)

      Usuń
  3. Wspaniałe... Chciałabym tam kiedyś pojechać. Te budynki naprawdę chwytają za serce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wycieczka do Walii to moje marzenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Każde z miast czymś zachwyca, fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypoczywaj i zbieraj siły, szkoda, że nie można Cię zobaczyć, to taki piękny stan dla kobiety.
    Zdjęcia zachwycają i bardzo zachęcają do zwiedzania. Miejmy nadzieję, że w krótce wybierzemy się do WB.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię taką architekturę, ma ona swój klimat. W Polsce też mamy ładne stare miasta, moje ulubione jest w Toruniu :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, Polska ma piękną architekturę, ale często jednak stare budynki są zaniedbane i niedocenione. Mam nadzieję, że to się będzie zmieniać coraz szybciej na lepsze :) Bo jak na razie to tylko rynki większych miast mogą pochwalić się pięknym starym miastem.

      Usuń
  8. Bardzo jestem ciekawa co tam szyjesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się przygotować może o tym jakiś wpis :) Tylko musiałabym to jakoś odpowiednio sfotografować :) A ostatnio moje zdjęcia mnie załamują.

      Usuń
  9. całkiem inaczej i ma Wielka Brytania swój urok, ale bliżej mi do polskich domów i kamieniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie inaczej niż w Polsce.. Przepiękna architektura. Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła to na własne oczy zobaczyć. Twoje zdjęcia aż zachęcają do wizyty w tych miastach. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...