piątek, 28 lipca 2017

Klimatyczna aranżacja cafe baru

Macie takie miejsca, które lubicie odwiedzać, bo zwyczajnie się Wam bardzo podobają? Może są oryginalne, albo przytulne, a może jest tam ktoś kogo chcenie spotkać/odwiedzić? Dziś zdjęcia z jednego z inspirujących pubów w Anglii. Bardzo lubię tematycznie urządzone wnętrza. Są ciekawsze, klimatyczne i zwyczajnie inne. Prawda taka, że nie muszą być przytulne, a chce się tam posiedzieć. Jest tutaj w mojej angielskiej okolicy kilka takich pubów, a nawet sklepów. Dziś pub w Mansfield Capo Lounge





Co mnie w nim urzekło?

Abażury. Dzięki niemu zdałam sobie sprawę, że gdzieś w głębi skrywam do nich miłość. W Capo Lounge znajdziecie także stare, odzyskane zabytkowe drewniane meble i to nie tylko stoły czy krzesła, ale piękne komody, gdzie drewno jest łączone na węgła. Blaty stołów są pomalowane w ciekawe wzory, geometryczne kształty znajdziemy także na słupach czy na podłodze.

Ściany zdobi mnóstwo różnych obrazów w ciekawych ramach, znajdziemy także ścienne kolekcje luster. Tapety w stylu vintage, a także malowana ściana wałeczkami. Nie widać tego na pierwszy rzut oka. Byłam przekonana, że to tapeta, zdradza to jednak kilka "niedociągnięć". Przy schodach widać zupełnie niezrobioną ścianę po zmianach remontowych, jak dla mnie prezentuje się to bardzo ładnie.

Oprócz obrazów uwagę zwraca oświetlenie. Industrialne lampy ciągną się wzdłuż lokalu. Na ścianach znajdziemy też kinkiety, a w kątach stojące lampy z ciekawymi abażurami.

Jak widać sporo tego.
Różnorodność. Przepych. Dziwaczność. Wygoda. Recykling. Prawdziwy mix.

Jakieś minusy? Pub jest zbyt ciemny, ale to tak jak większość typowych pubów w Anglii. Piętro tego lokalu za to bardziej wynagradza wybrednym na posiadanie większej ilości dziennego światła, bo jest znacznie jaśniejsze.



Capo Lounge - sieć kawiarenek/barów jest urządzona w formie wygodnego, zabytkowego i nieco dziwacznego salonu. Miejsca te są dobrze przygotowane na odwiedziny rodzin z dziećmi, a także posiadają regał z książkami na wymianę. Zwyczajnie można przyjść i wymienić swoją książkę na jakąś inną dostępną na regale. Bardzo ciekawa opcja, prawda?




 
Zapraszam na fotorelację.










 





 











Może macie swoje ulubione miejsca do których lubicie wracać lub zabierać rodzinę lub znajomych? 
Co Was w nich urzeka?


Pozdrawiam,
Patrycja



P.S.
Nadal zapracowana mama, ale staram się być tutaj częściej.

17 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe miejsce;)Fajne jest to,że w zasadzie każdy stolik jest inny;) Miałam moja ukochaną poznańska Lawendę...Kochaliśmy ją z moim "M" za sernik, szarlotkę, klimat w środku i to,ze mozna tam było posłuchac płyt winylowych (dlatego między innymi kupiliśmy adapter jako pierwszy mebel do nowego domu;)niestety po zmianie właściciela, pozostała nazwa i w zasadzie tylko to, bo o reszcie można pomarzyć. Jakieś zbieranie punktów, szybkie dania...bardzo to przykre i strasznie się zawiedliśmy i do dzis przeżywamy,że to miejsce tak naprawdę umarło. Jest jeszcze bar w Jastrzębiej Górze, który nie dość, że jest kopalnią staroci, to jedzenie w środku jest ....przecudowne!I już nie mogę się doczekać, jak za rok tam zawitam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że właściciele dużo potrafią zdziałać samą swoją osobą, moc charakteru potrafi być magiczna, i pozytywnie i negatywnie.

      Usuń
  2. Świetne miejsce i bardzo inspirujące. podoba mi się jego kolonialny charakter. Kolekcja abażurów i obrazów jest imponująca.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  3. Te lampy nad stołem wyglądają fenomenalnie, nie sądziłam, że coś takiego może mi sie spodobać :) Lubię takie miejsca, lubię jak są jakieś, charakterystyczne, urokliwe i mają w sobie to coś :)
    Ja ulubionego pubu nie mam, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kańcu jakiś znajdziesz. Myślę, że w Polsce też będzie coraz więcej klimatycznych pubów. Oby tylko coraz szybciej się rozwijała taka moda :)

      Usuń
  4. ja chyba wolę jednak inne klimaty...
    Zapraszam do wspólnej obserwacji: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością ciemne i dość dziwaczne miejsce nie trafi w serca wszystkich :) Ale jakkolwiek stylowo wnętrze pubu jest zaaranżowane będzie się prezentowało dobrze :)

      Usuń
  5. Uwielbiam takie miejsca. Jest na czym oko zawiesić:) Ja mam takie miejsce w swoim mieście i nie jest to pub ani kawiarnia, jest to budynek. Często specjalnie jadę tamtędy aby tylko popatrzeć i pomarzyć o zamieszkaniu w nim. To Młyn Żytni. Budynki pofabryczne odrestaurowane i przerobione na mieszkania. Kiedyś, gdy obiekt był oddawany do użytku, zwiedzałam go podczas dni otwartych i nie mogę zapomnieć wrażenia jakie na mnie wywarł, było bardzo klimatycznie

    OdpowiedzUsuń
  6. W podobnym klimacie jest "Prywatka" w Koszalinie, zachęcam do przyjazdu, klimat i wygląd niepowtarzalny i też są abażury tyle, że do góry nogami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Interesujące :) nie mam Koszalina w pobliżu, ani nawet po drodze, ale może mimo wszystko uda mi się tam kiedyś zawitać :)

      Usuń
  7. Oj znowu mi przypomniałaś! Był taki pub w Oxfordzie do którego bardzo lubiłam chodzić ze znajomymi. Dlaczego akurat tam? Do dziś nie bardzo wiem, może miał swój unikalny klimat podobny zresztą do tego z Twoich zdjęć, a może to kwestia tego, że miał mnóstwo przytulnych zaułków w których można było przysiąść i miło spędzić czas. Oj na prawdę przypominasz mi czasami o takich rzeczach, które wydawać by się mogło, że dawno już uleciały z mojej pamięci:)
    I bardzo mi się podoba pomysł z wymianą książek!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykle klimatyczne i przytulne miejsce. Osobiście często chodzę do resturacji nie tylko ze względu na dobre jedzenie, chociaż to najważniejsze ale również z powodu wystroju. Nie udałabym się do miejsca, gdzie będę się źle czuć. Myślę, że w tej resturacji na pewno bym się odnalazła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli estetyka podświadomie i świadomie potrafi nami rządzić :)

      Usuń
  9. Cudowne miejsce :)
    Żyrandole <3 Eh piękne!
    Mega klimatycze miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie zaaranżowana restauracja. Na pewno każdy kto tam przychodzi czuje się świetnie w tym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...