poniedziałek, 6 listopada 2017

Brązowa skórzana sofa

Jakiś czas temu odwiedziłam komis meblowy. Udałam się tam w sumie bez konkretnego celu, ale wszystko bacznie oglądałam. Moją uwagę przykuła piękna skórzana sofa w kolorze brązowym. Posiadamy już w domu sofę i w sumie to daleko jej wyglądem do tych z inspiracji. Nie planujemy też nowej w najbliższym czasie, ale już wiem, że TEJ nie zapomnę długo. Co mnie w niej urzekło tak na prawdę nie wiem. Nie mam jakiejś wymarzonej wizualizacji salonu w moim domu marzeń, tym bardziej konkretnych mebli czy dekoracji, ale od tamtego spotkania z tą sofą... ciągle o niej myślę.

źródło




Zwariowałam? Czy wszystkie kobiety tak mają?
Kiedy zobaczyłam ją po raz pierwszy do głowy wpadły mi szybko inspiracje bardziej w stylu boho, ale możliwości jest tak na prawdę wiele. Powszechne piękne stylizacje salonów są bardzo kobiece, przejrzyste, ciepłe i przytulne. Sofy w tych pomieszczeniach są zazwyczaj pokryte poduszkami, które odwracają od nich uwagę. Za to skórzana sofa to punkt skupiający uwagę. Mebel ten świetnie nadaje się do stworzenia wnętrza w męskim charakterze, ale nie tylko. Brązowy ciepły kolor potrafi skomponować się niemal z wszystkimi innymi barwami. Taka sofa dobrze odnajdzie się w jasnych jak i ciemnych pomieszczeniach. Może stworzyć styl nowoczesny jak i vintage,  boho, albo industrialny.

źródło

źródło

źródło

źródło

źródło
źródło



Nie będę ukrywała, że to była po protu miłość od pierwszego wejrzenia.
Ciekawe czy zamieszkamy kiedyś razem :)


Jak często wymieniacie wyposażenie meblowe w swoich domach?


Pozdrawiam,
Patrycja


27 komentarzy:

  1. Oj wspaniałe inspiracje! Życzę Ci kochana abys spełniła swe sofowe marzenie;) Podobno jeśli o czymś nie potrafisz przestać myśleć, to znak,że musisz to sobie kupić;)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) Na razie nie mam jej i tak gdzie postawić. A potem może mi przejdzie.. kto wie ;)

      Usuń
  2. Nigdy nie przepadałam za skórą, a teraz jak przyświeca mi vege, to wiadomo. Jednak kształt pokazanych sof i kolor są jak najbardziej, świetne nawet. Ta pikowana nie podoba mi się niestety, tak samo jak te wszystkie, wielkie i rozłożyste, które spotykam w domach, w ogłoszeniach i sklepach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pikowana nie wygląda mi na bardzo wygodną... ale jest ciekawa :) Inna.

      Usuń
  3. Staram się kupować meble trwałe, dlatego często ich nie wymieniamy, zazwyczaj są to dodatki typu poduszki, koce, świeczniki. Bardzo podoba mi się pomył z typowo angielską wersją sofy, przypominają się od razu lata młodości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię skórzanych kanap, jednak też od pewnogo czasu podobają mi się brązowe skórzane sofy w ocieniu karmelowym. Fajnie prezentują się w eklektycznych wnętrzach i w stylu boho.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta skóra mnie tak nie przekonuje jak ten brąz... Jednak zbyt kiepski materiał prawdopodobnie popsuje cały ten efekt, który ona przekazuje :)

      Usuń
  5. Moi rodzice mają skórzaną narożną kanapę i choć bardzo ładnie się prezentuje i jest wygodna to uczucie jak się siada na takim zimnym jest okropne.
    W swoim przyszłym domu chcę z obszyciem materiałowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu no tak. Z pewnością to niezbyt przytulne i przyjazne...

      Usuń
  6. Piękne inspiracje! Wolę jednak kanapy z obiciem materiałowym.
    Pozdrawiam! :)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno są bardziej ciepłe i "przyjazne" :)

      Usuń
  7. Jeśli chodzi o moje mieszkanie nigdy nie myślałam o skórzanej sofie w swoim domu, ale u moich rodziców jest butelkowa zieleń :D Piękna jest, do tego dwa fotele, wygląda świetnie, jest wygodna, rozkładana i łatwa w utrzymaniu :) Więc trochę plusów ma :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah przestań, bo i ja sie zakocham, a juz jedną mam. Nie dziwie sie, bo jest przepiękna! Bardzo duze pole do popisu jesli chodzi o aranżację. Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłość od pierwszego wejrzenia? Wszystkim nam się to zdarza, choć mnie najczęściej na widok nowego ciucha:)Ale przede mną urządzanie domu, może i mnie na takich zakupach trafi strzała Amora i powiem mężowi, albo ta szafa, komoda, sof itd, albo żadna :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za skórzanymi sofami. Zdecydowanie bardziej wolę te materiałowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja moja sofę wymymieniłam po 6latach. I o dziwo znalazłam na nią chętnego i sprzedałam ją ! Olx zdziała cuda.
    Ale skórzanej chyba bym nie chciała. Wydaje mi się że jest zimna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Skórzana sofa ma swoich zwolenników ale ja do nich nie należę. Nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się bardzo podobają z wyglądu skórzane meble. Ale ich praktyczność i wygoda są według mnie dyskusyjne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest to opcja do przeanalizowania. Kolor piękny, a skóra może być zbyt chłodna, dlatego materiał można by zamienić na coś cieplejszego ale w dobrym stylu i jakości.

      Usuń
  14. Bardzo mi się podobają takie klasyczne meble, największą ich zaletą jest zazwyczaj wygodna, mam fotel ktory ma juz dwadziescia pare lat i niedawno go odrestaurowałam jest świetny i poki co nie zamierzam sie go pozbyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna ta sofa. Też bym chciała taką, ale podejrzewam, że kosztuje sporo, zwłaszcza, że ze skóry.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, w wielu odsłonach wygląda po prostu pięknie :) I jaka wygodna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie się to prezentuje, ja wolę odcienie innych kolorów ale ten też nie jest zły. Wydaje mi się że moda na takie sofy już raczej przeminęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może taka moda za niedługo powróci? ;) Z resztą, nie ważne co modne, ważne żeby dobrze się mieszkało ;)

      Usuń
  18. My mamy podobny narożnik też taki brązowy trochę stary ale w bardzo dobrym stanie. Super są takie meble skórzane.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze mi się podobała taka skórzana sofa :D Kwintesencja każdego pokoju z mojego dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...